Elev på Jakobskolen

Jakobskolen er en kristen privatskole, som ligger i hjertet af Frederiksberg. På Jakobskolen går der ca. 150 elever og 20 medarbejder. Skolens størrelse gør at alle kender alle, lærerne som elever imellem. Vi har et stort fokus på vores relations arbejde, som vi vægter enormt højt, både i de enkelte klasser, men også på tværs af klasserne.

På Jakobskolen har vi en stolt skolekultur hvor vi igennem vores fællesskab inspirer hinanden til fordybelse i den personlige-, såvel som den faglige udvikling.

På Jakobskolen ønsker at skabe nogle trygge faglige rammer, hvor vores elever kan fordybelse sig i det faglige arbejde og udvikle sig. Undervisningen på Jakobskolen bærer præg af en høj faglighed. I undervisningen forsøger vi at tilstræbe varieret arbejdsmetoder der tilgodeser elevernes forskellighed. På grund af klassernes størrelser er det muligt at målrette undervisningen til den enkelte elev.

Læs mere om Jakobskolens kerneværdier her: