Hvem er vi?

Vi er en kristen privatskole på Frederiksberg, som lægger vægt på at give dit barn en tryg og lærerig hverdag.

Med ca. 150 elever og 15 lærere fordelt over 10 klassetrin, er der i hverdagen plads og tid til det enkelte barn.

Vores fundament for dagliglivet på skolen er det kristne livssyn, som bygger på den evangeliske-lutherske lære, som den er beskrevet i Folkekirkens bekendelsesskrifter.

Dette livssyn har også dannet grundlag for vores værdier, som vi søger at udleve i hverdagen på skolen. Dette danner en tryg, accepterende og kærlig atmosfære for dine børn uafhængig af deres og din religiøse baggrund.

Udover undervisning fra bh.kl. – 9. kl. har vi en SFO som går fra bh.kl. til og med 3. klasse.
Læs  om SFO’en og dens aktiviteter

Derudover har vi i løbet af året forskellige fester og arrangementer på skolen, hvor du også har mulighed for at være en del af dine børns skolegang.
Læs om vores arrangementer

Hvis du gerne vil vide mere, om skolen eller har lyst til at se, hvordan vi bor og få et indtryk af, hvordan vores hverdag på skolen er, så er du velkommen til at komme forbi eller kontakte os.

Her kan du se en kort film og få et indtryk af skolen og dens hverdag.